miércoles, 25 de noviembre de 2009

GURASOENTZAKO KOMENTARIOAK

TAMARA: Kaixo aita, ama zer moduz? ni ondo eta tati nola dago?aita zure urtebetetxea da zorionak. (hola mami , papi que tal ?yo bien y tati que tal? felicidades

Julen: Kaixo ama eta aita. Benetan egunkarian atera naizela? Ez dut zineste. Gutxi falta da eta oso urdurik nago, agur. Jangelan asko ez dut jaten, beti dago zerbait gustatzen ez zaidana( Hola ama y aita. ¿Seguro que he salido en el periódico? No me lo creo. ya queda poco y estoy nervioso, adiós)

Iñigo:kaixo aita , kaixo ama zelan bakarrik? Ni hemen ondo, baina mesedez idatzi. Aita gogoratu egunkariko berriak gorde behar dituzula. Agur

JON:kaixo ama eta aita, gaur birciklaiatailerrean orri bat egin dut. Gaur goizean ibilbide bat egin dut .Zelan dago iñigo?

Unai: arratsaldeon ni hemen ondo nago, ez dut nahi joan nire arrebarekin beti zirikatzen nauelako

Yegor: kaixo! ser modus ni ondo pasatzen ari naiz,t lenengo gaua ez du lo egin ondo, baina beste gaua bai,Mmusu handi handi zueentzat, agur.

Miguelekl dio:kaixo ama eta aita zer moduz, ni ondo gaur sua egin dugu eta kobazulora joan ginen beno presa dakat muxu andi bat eta agur.

Ibonek dio:kaixo aita, eskerrik asko barsarena esateagatik,musu bat denoi eta agur.

maitanek dio:gaur kaminata oso luzea egin dugu . Oso ondo pasatu naiz eta biar zaldias ibiliko dugu(hoy hemos ido a una caminata larga y mañana montaremos a caballo)

ainarak dio:ama eta aita nola zaudete?ni ondo nago eta nire arreba?gaur papera fabrikatu dugu. Eta atzo pelota bat egin nuen. (ama aita como estais? yo bien y mi hermano? hoy hemos echo papel y ayer una pelota.