jueves, 26 de noviembre de 2009

OSTEGUNA

Beno, osteguna heldu da eta etxera itzultzeko gutxi falta zaigu.




Maitane:zaldiz ibili naiz eta oso ondo pasatu dut (Ya he montado a caballo me a gustado mucho y me lo he pasado bomba).besos ,Maitane



Iñigo: kaixo aita, laster etxera itzuliko gara eta oporrak amaituko dira. Ya me enterado que el madrid gano pero sufriendo y hoy espero que veas el partido del athletic en canal plus y por favor sigue guardando los periodicos.Egiten ditugun ekintzak etxean kontatuko dizkizut.Agur y dale recurdos a la ama.



oier:
Naiara zure kulpagatik denak "topillo" deitzen didate.

tamara:
kaixo familia nola zaudete? ni ondo bihar joango naiz. Hoy hemos ido a andar a caballo y ahora hemos echo una cesta) Y muchos besos para todos

maitane :
kaixo famila zer moduz zaudete? gaur zaldiz ibili naiz eta ondo pasatu naiz . orain zestak egiten ari naiz eta oso ondo egin dut . ( ¿hola familia que tal ?hoy hemos andado en caballo y me lo he pasado bien .Ahora estamos haciendo unas cestas y me lo ha salido muy bien )
agur, besazos.

Ainara:zelan zaudete.Ni ondo baina gaur es dut lo egin zeren beldurrezko historioa kontatu digu monitore batek.Nahi dut joan ermura hau ez zait asko gustatzen.Gaur zaldiz montatu gara. Un beso para mi hermano y para vosotros nada AMA Y AITA NADA FEOS.Dile a la amama que el martes y el miercoles voy a su casa a comer.El martes vamos a la piscina adios

Kevin:hola ama ¿que tal estas ? yo me lo estoy pasando muy bien.¿ que tal estan Flipi, Yaki y Ekain?las cocineras hacen muy rica la comida y me gusta un monton.

Agur Kevin.

Julen:Kaixo ama, ez diegu behiei esnea atera. Roskilak egin ditugu , zaldiak garbitu ditugu, zaldian ibili gara eta gauzak desenterratu ditugu. Hau da azken gaua eta discoteka egingo dugu orain.